Vrijdag middag - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Yvonne Engelen - WaarBenJij.nu Vrijdag middag - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Yvonne Engelen - WaarBenJij.nu

Vrijdag middag

Door: Yvonne Engelen

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

19 Februari 2017 | Kenia, Mombassa

Na het verlaten van de primary school wordt ons een lunch aangeboden. We lopen met de hele groep naar een restaurantje waar in allerijl stoelen en tafels worden klaar gezet. Door een miscommunicatie zitten we niet op de juiste plek en rijden we vervolgens naar een andere school, waar we in een cirkel rond een geweldige mango boom een heerlijke lunch krijgen aangeboden. Genietend van de heerlijke maaltijd delen we onderling onze ervaringen van de ochtend. Vervolgens rijden we naar Forenst Lodge waar we kennis zullen maken met de schoolhoofden van de scholen waar we op zaterdag zullen starten met de workshops. Een aantal schoolhoofden hebben het laten afweten, ook van de Babla Diani school. Geen probleem, Brigitte mijn maatje, en ik benutten deze middag met de verdere voorbereidingen voor de workshop voor morgen. Tijdens de briefing in de vroege avond wordt deze dag geëvalueerd en ontvangen we instructies en goede raad voor de zaterdag. Tot slot wil ik vermelden dat ik op mijn kamer geen WiFi bereik heb. Mijn mooie kamer is gelegen aan de uiterste punt van het resort. s'Ochtens rond 06.00 uur sluip ik in het donker naar de lobby waar ik hoop mijn verslagen te kunnen versturen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Docente Zorg en Welzijn Connect College

Actief sinds 05 Feb. 2017
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 101217

Voorgaande reizen:

15 Februari 2017 - 26 Februari 2017

Kenia reis Teachers4Teachers

Landen bezocht: